Известие

Collapse
No announcement yet.

Бензинова помпа???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бензинова помпа???

    Прерових целия раздел, още малко и вече ще съм мноооггоооо ама мнооооооогггггггоооооооо нервен, къде подяволите е тоя бушон или реле за бензиновата помпа или по точния въпрос е по каква прочина като изключим датчика с копче под шоф. седалка не достига ток до бензиновата ми помпа някъде по пътя ми изчезва тока и до помпата няма ток, разколачих половината кола и резултат НЙЕ!!!!!!!!

  • #2
    колега има едно реле за бензиновата помпа в двигателния отсег,точно над въздушния филтър,където са и останалите релета мисля,че се падаше 3-тия от ляво на дясно!!
    alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

    Comment


    • #3
      Червенко е, там където ти каза колегата....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        А попринцип има ли възможност или вероятност, понеже имах проблеми с акумулатори доста и ги сменявах около 10-15 пъти възможно ли е ЕКУто да е загубило кода към ключа???????????

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
          А попринцип има ли възможност или вероятност, понеже имах проблеми с акумулатори доста и ги сменявах около 10-15 пъти възможно ли е ЕКУто да е загубило кода към ключа???????????
          Трудно.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            ААААААААААААААААА, вече ми е яко нервно, унидиага ми показва проблем с бензиновата помпа, нея я замерих директно на акумулатора и хвърля бензин на 2 метра(логично дебита си е добре), буксата до бензиновата помпа като я замерих показа, че там не идва ток, а релетата всички си работят и лепят като ги пробвам, давайте идея моля ви, побърках се три, четири дни вече???????????????

            Comment


            • #7
              Ток до релето идва ли?
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #8
                Пипал ли си кутииката дето е за централното и е зад пасажерския еърбег?
                Или нещо кабелаци да си ръчкал там?
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Колега Фейн, би ли обяснил как мериш дали до буксата на помпата идва ток?
                  Веднага обяснявам какво имам предвид, когато дадеш на контакт до около 5сек на помпата се подава напрежение(или както всички му казват ТОК), след това напрежението изчезва, когато почнеш да въртиш стартер напрежението се възстановява и продължава след като е запалена колата. Най-лесно става ако закачиш пробна лапма на буксата(2та по-дебели кабела са за помпата, тънките са за бензиномера) и дадеш на контакт, ако светне крушката си търси помпа.

                  Така ако всичко което съм писал си направил горе долу и няма ток до буксата, търсиш причината в релето което се намира до акумулатора в черната кутийка зад левия фар (фуел пъмп релей)
                  Взимаш някой да ти даде на контакт и слушаш(пипаш) дали въпросното ще цъкне.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    Колега Фейн, би ли обяснил как мериш дали до буксата на помпата идва ток?
                    Веднага обяснявам какво имам предвид, когато дадеш на контакт до около 5сек на помпата се подава напрежение(или както всички му казват ТОК), след това напрежението изчезва, когато почнеш да въртиш стартер напрежението се възстановява и продължава след като е запалена колата. Най-лесно става ако закачиш пробна лапма на буксата(2та по-дебели кабела са за помпата, тънките са за бензиномера) и дадеш на контакт, ако светне крушката си търси помпа.

                    Така ако всичко което съм писал си направил горе долу и няма ток до буксата, търсиш причината в релето което се намира до акумулатора в черната кутийка зад левия фар (фуел пъмп релей)
                    Взимаш някой да ти даде на контакт и слушаш(пипаш) дали въпросното ще цъкне.
                    Най-лесно е като се махне релето, и се направи мост.Тогава има постоянно напрежение на буксата на помпата.
                    sigpic
                    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                    Comment


                    • #11
                      То ок, насилствено ще се пусне помпата щом е здрава, ама дали е само там проблема?
                      Бих те посъветвал да подадеш ток на помпата (ако трябва с други кабели директно от акумулатора, като внимаваш за + и - ) и ако не запали, си намери добър майстор дето "чува петела" , щото шансовете да развалиш са повече отколко да оправиш нещо.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                        То ок, насилствено ще се пусне помпата щом е здрава, ама дали е само там проблема?
                        Бих те посъветвал да подадеш ток на помпата (ако трябва с други кабели директно от акумулатора, като внимаваш за + и - ) и ако не запали, си намери добър майстор дето "чува петела" , щото шансовете да развалиш са повече отколко да оправиш нещо.
                        Всичко, което всички до момента сте написали е направено от мен изпробвано повторено и потретено, само дето Ферариста пита - не съм пипал по ЕКУто нищо, и само не съм видял стига ли ток до релето иначе самото реле си работи, а по-принцип не се хваля ама съм си много на ти с тия помпи и дивотии и зная точно кога дава напрежение и кога не, примерно последно попадах на едно БМВ Е34 М5 на което слагахме външна помпа и точно това ме изнерви яко - при него за да може да превърти мотора и да качи малко масло нагоре преди да запали, няма предварителното качване на гориво при даване на контакт, а почва да качва чак като врътнеш на стартера!!! А тази моя хубава кошничка ми къса нервите вече няколко дни..... Диагностиката пък показва само че има проблем с горивната помпа и няма грам яснота по нататък, къде е проблема!!! Остава ми сега утре сутрин ще проверя и до релето стига ли ток и ако не ще проследявам веригата още по назад

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
                          Всичко, което всички до момента сте написали е направено от мен изпробвано повторено и потретено, само дето Ферариста пита - не съм пипал по ЕКУто нищо, и само не съм видял стига ли ток до релето иначе самото реле си работи, а по-принцип не се хваля ама съм си много на ти с тия помпи и дивотии и зная точно кога дава напрежение и кога не, примерно последно попадах на едно БМВ Е34 М5 на което слагахме външна помпа и точно това ме изнерви яко - при него за да може да превърти мотора и да качи малко масло нагоре преди да запали, няма предварителното качване на гориво при даване на контакт, а почва да качва чак като врътнеш на стартера!!! А тази моя хубава кошничка ми къса нервите вече няколко дни..... Диагностиката пък показва само че има проблем с горивната помпа и няма грам яснота по нататък, къде е проблема!!! Остава ми сега утре сутрин ще проверя и до релето стига ли ток и ако не ще проследявам веригата още по назад
                          Знаеш ли какво още да провериш?Провери дали релето е за помпата, а не някое друго.Казвам ти го защото при мен не си е на мястото, разменени са им местата, незнайно защо.Убеди се че е правилното реле, да не си блъскаш главата напразно.
                          sigpic
                          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                          Comment


                          • #14
                            То релето пак може да цъка, ама като няма напрежение на силовата си верига, или котвичката се е стопила или е нагоряла. Мерене трябва...
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #15
                              .....или размяна на релетата........еднакви са.
                              sigpic
                              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                              Comment

                              Working...
                              X